14 Ekim 2010 Perşembe

TÜRKİYE'NİN GÜZELLİK İKONU TÜLİN ŞAHİN


Türkiye'nin medarı iftiharı ve gerçek "top model"i...
Yaptığı işleri takip ediyorsanız, dünyaca ünlü firmaların reklam ve katalog çekimlerinde yer aldığından haberdarsınızdır.
Model olarak kalmayarak, kitap yazan, son derece aktif bir web sitesine sahip çok ama çok çalışkan bir güzel...
Tülin Şahin'i yakalayıp "güzelliğe" dair konuşmamak olmazdı


1- Yazdığınız kitaplar, tıklanma rekoru kıran web siteniz ve göz alıcı güzelliğinizle adeta Türkiyenin güzellik gurusu oldunuz. Sizi bu tip çalışmalar üretmeye iten şey neydi?


Teşekkür ederim, ama yok guru değilim. İlk kitabımı yazdığımda kadınlar ve genç kızlar sağ olsunlar çok ilgi gösterdiler ve hep devamının gelmesini istediler. Resmi siteme hep emailler geldi, yayınevime mektuplar çok sayıda gelince devamını farklı farklı platformlarda onlara sundum. Kitaplarımın yanı sıra , 1.5 yıl önce tuliss.com'u kurdum; kadınlara ve genç kızlara yönelik bir site. Her hafta üyelerime spor, sağlık, makyaj, bakım gibi konular hakkında bültenler gönderiyorum. Tabii bunları yapmak için paylaşmayı seviyor olmak gerekiyor. Mesleğim gereği dünyanın her yerinde en iyi makyörler,kuaförler ile çalışmanın verdiği tecrübeleri,bilgileri beni sevnler ile paylaşıyorum. 7 Mayıs 2010'da startını verdiğimiz bir başka heyecanlı ve yine kadınlara yönelik proje ise Aynalı Bonus kart üyelerine özel olan bir e-dergi. Birbirinden faydalı tüyolar ve etkinlikler olacak. Aynalı bonus'u takip

etsinler yoksa üye olsunlar. Sonra arkadaşlarından duyduklarında pişman olabilirler.


2- Verdiğiniz bütün püf noktaları kendi deneyimlerinizden mi yoksa araştırma yapıyor musunuz?


Her ikisini de yapıyorum.Dediğim gibi mesleğim gereği dünyanın her yerinde dünyanın en iyi

makyözleri, makyörleri, kuaförleri, stilistleri, modacıları ile çalıştığım için her gün yeni bir şeyler öğreniyorum.Trendleri herkesten 1 sezon önce görmüş oluyorum.


3- Tüm yoğunluğunuza rağmen her daim güzellik ve enerji saçmayı nasıl başarıyorsunuz?


Güzellik ve enerji içten gelen bir şeydir. Öyle düşünüyorum ve öyle yaşıyorum. Yani iyi niyetliyim ve pozitifim böyle olunca da enerjim hep iyi. İçten gelen bir şey dışa yansır mutlaka.


4- Çantanızdan asla ayırmayacağınız güzellik ürünü nedir?


İşim gereği çantamda bir çok şey yanımda bulundurmak durumundayım. Çekimlere, defilelere giderken nemlendiricim, makyaj temizleyeicim, makyaj malzemelerim hep yanımda. Primerları (makyaj altı bazı) çok seviyorum çok işe yarıyorlar.


5- Doğal ürünler dışında gelişen estetik cihaz teknolojisini bayanlara öneriyor musunuz ve kullanıyor musunuz?


Şu aralar kuaförüm Bahçecik'te nu skin'i deniyorum gerçekten işe yarayan bir alet.


6- Gözlemlerinize ve size danışan binlerce bayanın sorunlarından yola çıkarak sizce içlerinde güzellik uğruna yapılan en büyük hata nedir?


Çok fazla ve kat kat sürmenin iyi bir makyaj olduğuna inanmak. Göz altlarına bembeyaz göz altı kapatıcısı sürmek. Allığı 'Rambo' gibi sert ve bir şerit halinde sürmek.


7- Her bayanın güzellik konusunda yaşlanmak, kilo almak gibi korkuları olmuştur. Şu an sizin için

yersiz de olsa ilerisi için korkunuz var mı yada geçmişte oldu mu? Aşmak için ne öneririsiniz?


Bunun önüne geçemeyeceğiz hepimizin içinde bu korku ne kadar olursa olsun. Ancak bu süreci

yavaşlatabiliriz. Nasıl? Spor yaparak, sağlıklı beslenerek, pozitif düşünerek... Spor yapmak kaliteli yaşamak ve yaşlanmak demektir. Ben her zaman yaz/kış hep spor yaparım.


8- Yaz mevsiminin çok yakın olduğu şu günlerde MAG okurlarına ne tip güzellik

önerileri verirsiniz?

Isınan havaların keyfini çıkarın J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder